Wege Plus

Jadłospis dla osób, które chcą wyeliminować z diety mięso, ale dopuszczają spożywanie ryb i owoców morza. Dieta to połączenie dań wegetariańskich oraz pełnowartościowego białka i niezbędnych, nienasyconych kwasów tłuszczowych z grupy omega-3. W diecie znajdują się także jaja, nabiał, nasiona, rośliny strączkowe, pestki, różnorodne warzywa oraz owoce i produkty zbożowe. Nasz zespół dietetyków i kucharzy dba o to, abyś w pełni mógł skupić się na treningu powierzając swoją dietę profesjonalistom.

Przykładowe menu

Śniadanie

Pasta jajeczna z pstrągiem, pieczywo żytnie, mix świeżych sałat z dressingiem ziołowym

II śniadanie

Chlebek bananowy z bakaliami

Posiłek przedtreningowy

Gulasz z batatów z masłem orzechowym i tofu, brązowy ryż i blanszowana fasolka szparagowa

Posiłek potreningowy

Falafel w sezamie z warzywami po marokańsku, kasza kuskus i pieczona cukinia

Kolacja

Grecka moussaka z warzywami i sosem tzatziki

Zainteresowany dietą Wege Plus?
Na naszej stronie możesz zamówić ją online.

Zamów