Najnowszy wpis

Problemy żołądkowo-jelitowe w sporcie – jak ich uniknąć?

Problemy żołądkowo-jelitowe są powszechne, zwłaszcza u sportowców wytrzymałościowych i często pogarszają wydajność lub późniejszą regenerację. Badania sugerują, że 30–50% sportowców doświadcza takich dolegliwości. 

Wybierz kategorię

  • Wszystkie
  • Blog
  • Dieta
  • Dieta sportowca
  • Przepisy
  • Sport
  • Trening
  • Zdrowie
Czy trening siłowy kojarzy Ci się tylko i wyłącznie z wielkimi, umięśnionymi mężczyznami? Zmień to! Zwłaszcza jeśli to jest jedyny Twój argument, dlaczego rezygnujesz z ćwiczeń z ciężarami.
Prowadzisz aktywny tryb życia, ale nie masz pomysłu na przekąski, które zoptymalizują efekty treningowe? Przygotowaliśmy dla Ciebie 5 inspiracji wysokobiałkowych, które z pewnością możesz zgarnąć do swojej torby sportowej! 
W treningu najważniejsze jest wyrobienie sobie nawyku. Ćwiczenia zdziałają bardzo niewiele, jeśli będziesz je wykonywać dwa razy w miesiącu. Na szczęście, istnieją sposoby na to, aby wyrobić sobie nawyk na regularny trening.

Newsletter

Halo baza, tu nowości i promocje! Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco. Nie martw się! Nie będziemy spamować, wysyłamy tylko ważne informacje.