Jak to działa?

Wybierz catering dietetyczny

Wybór diety

Wybierz dietę odpowiadającą twojemu zapotrzebowaniu kalorycznemu

Zamów dietę

Zamówienie

Zamów dietę online lub zadzwoń i zamów odpowiednią dietę

Dostawa posiłków dietetycznych

Dostawa

Oczekuj codziennie dostawy od naszego kuriera z posiłkami na cały dzień

Catering dietetyczny rezultaty

Efekty

Ciesz się pozytywnymi efektami wynikającymi ze stosowania odpowiedniej diety!

Catering dietetyczny Trójmiasto - catering Gdynia, Gdańsk

Oferujemy Państwu usługę kompleksowego wyżywienia na terenie Gdańska, Gdynii, Sopotu i okolic - catering dietetyczny, czyli dieta z dowozem. Na całodniowy pakiet składa się pięć zbilansowanych, dostosowanych do Twojej diety posiłków (śniadanie, II śniadanie, przedtreningowy, potreningowy, kolacja). Posiłki są przygotowane przez profesjonalnych kucharzy dbających nie tylko o wartości posiłków ale również ich walory smakowe.

Dla kogo?

Dieta dla sportowców i wszystkich tych, którzy chcą stracić zbędne kilogramy, lub nabrać czystej masy mięśniowej - dieta z dowozem Trójmiasto. Jako, że przygotowanie posiłków jest bardzo czasochłonne, a niejednokrotnie wymaga sporych umiejętności kulinarnych - zapraszamy do skorzystania z naszej oferty cateringu dietetycznego - Gdańsk, Gdynia - Trójmiasto.

Co zyskujesz?

- Redukcje tkanki tłuszczowej lub czystą masę mięśniową.
- Wytrwanie w postanowieniach żywieniowych stanie się proste i przyjemne.
- Indywidualne podejście do każdego klienta.
- Codziennie 5 różnych dań, co daje łącznie kilkadziesiąt dań zróżnicowanych smakowo w ciągu tygodnia.

Dieta dla sportowców - dieta z dowozem - Twoja wymarzona sylwetka z nami jest w zasięgu ręki

Zaufali nam

Marta Zakrzewska
Marta Zakrzewska
Trener Personalny
Sandra Dominiuk
Sandra Dominiuk
trener personalny
Kamila Bałanda
Kamila Bałanda
K1, Muay Thai
Marcin Bochenek
Marcin Bochenek
Trener Personalny
Bartosz
Bartosz "Sprężyn"
Trener Personalny
Tomasz Jabłoński
Tomasz Jabłoński
Bokser

Ostatnio na blogu

JEDZ Z GŁOWĄ, czyli jak jeść, aby poprawić rezultaty treningowe

Czy podczas treningu z pustym żołądkiem, spalimy więcej kalorii? Nie. Oczywiście, trening z pustym żołądkiem może zwiększyć wykorzystanie tłuszczów jako źródła energii, ale nie sprawi że w dłuższej perspektywie stracisz więcej tkanki tłuszczowej.

Czytaj więcej
Jak zadbać o jędrne ciało?

Podstawowe życzenie każdej mojej klientki? Jędrność! Wiele kobiet, również tych bardzo młodych i szczupłych, zmaga się z problemem mało sprężystego ciała. Jakie są najczęstsze przyczyny utraty sprężystości oraz co zrobić, by nasze ciałka były apetycznie jędrne? Trenerka Sandra przychodzi z pomocą!

Czytaj więcej
Treningowy plan na sukces!

Bo mówi się, że podstawą sukcesu do sylwetki marzeń jest dieta, a trening stanowi zaledwie mały ułamek całego równania. Hmm… nie do końca się z tym zgodzę.

Czytaj więcej